Co to jest tagline / claim  i slogan?

Co to jest tagline / claim / engline i slogan?

Profesjonalne slogany firmowe i hasła reklamowe.

Moja oferta dotycząca projektowania wszelkich rodzajów nazw skierowana jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych ( np. nazwy marek, nazwy miejsc, ulic, obiektów; nowe imiona ). Wymyślam również slogany firmowe i hasła reklamowe.  Oferuję również profesjonalne usługi konsultacyjne związane z NAMINGIEM

Jakie claimy urzekają i wzbudzają zaufanie? Jakie slogany poruszają serce?

Profesjonalne slogany firmowe i hasła reklamowe: Just do it!, Think small, A Diamond is forever, Because You’re Worth It, Życie ze smakiem, Cukier krzepi, Blisko Ciebie, Prędzej Ci serce pęknie ( prezerwatywy ), Papier jak marzenie, Ubezpieczamy miliony Polaków, No to Frugo, Era nowych możliwości

Porównaj je teraz z amatorskimi sloganami i hasłami: Od twarogu z Chojnic jeszcze nikt nie umarł; Twój pies – twoja kupa. Posprzątaj; Leżę idealnie; Zrobimy Ci dobrze i tanio; Masz mokro? ; Opony to nasza pasja;  Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać; Przyjdź i zresetuj swoje sumienie, Warmia i Mazury – tu warto zaorać,  Lody w bramie, Daj się ustrzelić promocji ‘Wakacje w Oslo’, Połykam nie pluję, 

Nazwy, slogany i hasła muszą spełniać wymogi  prawne oraz realizować konkretne cele marketingowe i sprzedażowe

Nazwa musi spełniać wymogi  prawne oraz realizować cele marketingowe i sprzedażowe. Nazwa musi wyróżnić firmę, markę, produkt lub usługę z tłumu dużej konkurencji. Zeby to osiągnąć oraz uniknąć  konsekwencji prawnych, trzeba skorzystać z pomocy profesjonalisty (freelancera) lub profesjonalistów (agencji). Zajęcie nazwy dla samej domeny internetowej jest teraz nie lada jakim wyzmaniem, ponieważ  na świecie zajętych jest już 274,5 milionów nazw domenowych (!).  A co dopiero jeśli weźmie się pod uwagę inne czynnki oraz warunki jakie ma spełniać i jakie cele ma realizować nazwa…

Możesz odwiedzić tez podstronę: http://copywriter.pjw.pl