Co to jest tagline / claim i slogan?
Co to jest tagline / claim / engline i slogan?
Profesjonalne slogany firmowe i hasła reklamowe.
Moja oferta dotycząca projektowania wszelkich rodzajów nazw skierowana jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych ( np. nazwy marek, nazwy miejsc, ulic, obiektów; nowe imiona ). Wymyślam również slogany firmowe i hasła reklamowe. Oferuję również profesjonalne usługi konsultacyjne związane z NAMINGIEM
Jakie claimy urzekają i wzbudzają zaufanie? Jakie slogany poruszają serce?
Profesjonalne slogany firmowe i hasła reklamowe: Just do it!, Think small, A Diamond is forever, Because You’re Worth It, Życie ze smakiem, Cukier krzepi, Blisko Ciebie, Prędzej Ci serce pęknie ( prezerwatywy ), Papier jak marzenie, Ubezpieczamy miliony Polaków, No to Frugo, Era nowych możliwości
Porównaj je teraz z amatorskimi sloganami i hasłami: Od twarogu z Chojnic jeszcze nikt nie umarł; Twój pies – twoja kupa. Posprzątaj; Leżę idealnie; Zrobimy Ci dobrze i tanio; Masz mokro? ; Opony to nasza pasja; Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać; Przyjdź i zresetuj swoje sumienie, Warmia i Mazury – tu warto zaorać, Lody w bramie, Daj się ustrzelić promocji ‘Wakacje w Oslo’, Połykam nie pluję,
Nazwy, slogany i hasła muszą spełniać wymogi prawne oraz realizować konkretne cele marketingowe i sprzedażowe
Nazwa musi spełniać wymogi prawne oraz realizować cele marketingowe i sprzedażowe. Nazwa musi wyróżnić firmę, markę, produkt lub usługę z tłumu dużej konkurencji. Zeby to osiągnąć oraz uniknąć konsekwencji prawnych, trzeba skorzystać z pomocy profesjonalisty (freelancera) lub profesjonalistów (agencji). Zajęcie nazwy dla samej domeny internetowej jest teraz nie lada jakim wyzmaniem, ponieważ na świecie zajętych jest już 274,5 milionów nazw domenowych (!). A co dopiero jeśli weźmie się pod uwagę inne czynnki oraz warunki jakie ma spełniać i jakie cele ma realizować nazwa…
Możesz odwiedzić tez podstronę: http://copywriter.pjw.pl