Naming to sztuka tworzenia nazw dla celów komercyjnych ( biznes ), artystycznych ( sztuka, kultura ), edukacyjnych ( nauka ) lub komercyjno-artystycznych ( rozrywka ).

PROFESJONALNY NAMING

PROFESJONALNA NAZWA może być stworzona tylko przez wyspecjalizowanego profesjonalistę ( namingowca ) lub profesjonalistów (  profesjonalna agencja namingowa). Dlaczego? Ponieważ naming to wąska, wyspecjalizowana dziedzina marketingu. Profesjonalny naming  wymaga m.in.:

– posiadania praktycznych umiejętności ( analitycznośc, kreatywność, talent do tworzenia nazw) ,
– wiedzy specjalistycznej ( marketing: strategia, branding, psychologia, socjologia ) i ogólnej ( np. historia, geografia, sztuka, nauka )
– znajomości kultury, lingwistyki, fonetyki, onomastyki i kilku języków obcych
– doświadczenia w namingu okupionego latami praktyki

Naming to najważniejszy etap brandingu

TAK.  Naming to najważniejszy etap brandingu. Dobra nazwa to podstawa. Tylko profesjonalny naming pomoże osiągnąć sukces, ponieważ przyczyni się do zbudowania odpowiedniego wizerunku marki i osiągnięcia założonych celów. Pozytywny wizerunek =  korzystne wrażenie na klientach.

Profesjonalne nazwy: nazwa firmy / marki /nazwy produktów i usług.

Dlaczego NAZWA jest NAJWAŻNIEJSZA?

Ponieważ – jak udowodniły badania naukowców – nazwa najbardziej zapada w  podświadomość konsumentów i klientów. Dlatego właśnie nazwa firmy / organizacji, nazwa marki, produktu czy usługi jest tak BARDZO WAŻNA.

Przyjemne estetycznie, łatwe do zapamiętania nazwy. Nazwy, które będą brzmieć znajomo dla innych.

Profesjonalne nazwy, które będą bezpieczne w zakresie ich stosowania ( vide prawo własności przemysłowej, prawo własności intelektualnej / prawo autorskie ). Namingowiec PJW dostarczy Ci właśnie takie profesjonalne nazwy

Nazwa marki. Nazwa firmy. Nazwa produktu i usługi. Inne nazwy.

Nazwa marki. Nazwa firmy. Nazwa produktu. Nazwa usługi. Inne nazwy.

To wszystko oferuje Namingowiec PJW

Które nazwy przyciągają jak magnes, a które odpychają?

Profesjonalne nazwy (przykłady): IBM, MICROSOFT, INTEL, GOOGLE, PJW, APPLE, LOT, PZU, KGHM, ORLEN, SOKOŁÓW, PRAWDZIWE JEDZENIE, LEGO, SAMSUNG, TOYOTA, MERCEDES BENZ, SONY, CANON, NINTENDO, BMW, CISCO, HP, GILLETTE, ORACLE, AMAZON, HONDA, BASF, NOKIA, EBAY, ZARA, GUCCI

Porównaj je teraz z tymi nazwami, które zostały wymyślone prawdopodobnie przez samych właścicieli ( prawdziwe przykłady, rodem z polskiego świata biznesu ): KUPSKA ( usługi gastronomiczne ), ŻYWIEC WOJCIECH DOBIJA ( zakłady mięsne ), GROBO-KOP ( usługi pogrzebowe ), SZCZELINEX ( uszczelki gumowe), KRAK-SA ( Ośrodek Szkolenia Kierowców ), ZBYCH-TRANS ( transport i spedycja międzynarodowa ), OKNODOOR ( okna i drzwi )

Profesjonalny naming. Namingowiec PJW.

Profesjonalny naming. Namingowiec PJW.

Sekretna Sztuka udanego namingu by PJW

Sekretna Sztuka udanego namingu by PJW

Krajowe i Międzynarodowe projekty namingowe na stronie namingowiec.pjw.pl

 Krajowe i Międzynarodowe projekty namingowe na stronie namingowiec.pjw.pl

Nazwa, która odpowiednio wyróżnia z tłumu konkurencji.

Potrzebujesz nazwy? Twoja firma potrzebuje nazwy / sloganu / hasła? Moja oferta dotycząca projektowania wszelkich rodzajów nazw skierowana jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych ( np. nazwy marek, nazwy miejsc, ulic, obiektów; nowe imiona ). Oferuję również slogany firmowe i hasła reklamowe. Powiedz mi: Jak masz na imię? Jaka jest dotychczasowa nazwa Twojej firmy?  I jakie masz potrzeby namingowe?

Potrzebujesz również copywrititngu? ODWIEDŹ: http://copywriter.pjw.pl