Nazwa firmy jest pierwszym wrażniem jakie dociera do potencjalnego i obecnego klienta tej firmy oraz jej partnerów. Jest odbierana na poziomie świadomym i podświadomym, dlatego wywołuje skojarzenia, emocje i myśli które mają wpływ na całościowy odbiór firmy.
NAZWA FIRMY
Nazwa firmy może wywoływać różne skojarzenia: prefesjonalizmu, nowoczesności, przywiązania do tradycji itp. ( wsystko zależy od przyjęte strategii na podstwaie której powstała kreacja ).
PROFESJONALNĄ NAZWĘ FIRMY ( naming ) jest w stanie stworzyć tylko wyspecjalizowany profesjonalista – profesjonalny namingowiec lub profesjonalna agencja namingowa. Dlaczego? Ponieważ jest to bardzo wąska, wyspecjalizaowana dziedzina marketingu.
Firmy w Polsce. Amatorska vs. Profesjonalna Nazwa Firmy ( RÓŻNICE ).
Poand 80% firm w Polsce stanowią jednoosobowe i małe firmy. Większość z nich ma nazwy, które są znaczeniowo obojętne albo wręcz mogą kojarzyć się z czymś nieprofesjonanym, niepoważnym lub negatywnym. Dlaczego? Ponieważ ich właściciele sami zajmowali się wymyślaniem nazwy zamiast zlecić to wyspecjalizowanemu profesjonaliście – namingowcowi lub agencji namingowej.
Powstają nowe małe firmy firmy. I od razu wpadają w tę samą pułapkę… Wymyślaniem nazwy dla firmy zajmuje się rodzina, przyjaciele lub nazwa taka powstaje ( znane są takie przypadki ) na imprezie zakrapianej alkoholem. Jak żałosny jest tego efekt można się tylko domyślić…
Średnie i duże firmy wiedzą, że nieodzownym składnikiem sukcesu firmy jest odpowiednia, profesjonana nazwa. Dlatego powierzają taką pracę specjaliście lub agencji.
Klienci postrzegają firme najpierw na podstawie jej nazwy.
Zgadzasz sie ze mna? Pomysl o wlasnych doswiadczeniach.
Możesz odwiedzić tez podstronę strony pjw.pl: http://copywriter.pjw.pl