Nazwa jest słowem, zbiorem słów lub terminem służącym przede wszystkim oznaczeniu podmiotu, miejsca, rzeczy lub zjawiska czy klasy lub kategorii rzeczy i zjawisk. Poza identyfikacją nazwa może pełnić różne funkcje ( np. estetyczne, promocyjne, sprzedażowe ) w zależności od intencji oraz kontekstu.
NAZWA
Nazwa może zostać nadana i funkcjonować jako:
– imię, nazwisko, przydomek, pseudonim artystyczny na oznaczenie istoty żywej ( człowieka, zwierzęcia) lub osoby ( czyli sztucznego tworu – np. osoba fizyczna lub osoba prawna )
– nazwa zwyczajowa, geograficzna , administracyjna danego miejsca: ziemi, regionu, miejscowości, ulicy, państwa
– nazwa firmy, marki, nazwa produktu czy usługi
– nazwa przedmiotu lub zjawiska ( sztucznego- np. nazwa kierunku mody, naturalnego – np. zjawisko przyrody, ciała astronomicznego, pierwiastka )
– nazwa należąca do systemu ( naming – systemy nazewnicze lub nazewnictwo – systematyczne nazewnictwo np. w biologii, chemii, botanice, zoologi )
Nazwa – BIZNES, rozrywka, sztuka, kultura, nauka
Nazwa biznesowa, pseudonim artystyczny czy nazwa użyta na potrzeby rozrywki, sztuki czy kultury musi być wyjątkowa.
Wyjątkowa, Dobra Nazwa daje Dużą Widoczność.
Wystarczy rozejrzeć się i poobserwować rynek – jest mnóstwo firm o podobnej, przeciętnej nazwie ( najczęściej wśród średnich i małych firm ) przez co giną w tłumie podobnych sobie. Cierpi na tym ich biznes oraz wizerunek firmy.
Namingowiec PJW dostarczy Ci Wyjątkową, Dobra Nazwę, która da Dużą Widoczność Twojej firmie lub marce.
Nazwa, która odpowiednio wyróżnia z tłumu konkurencji.
Potrzebujesz nazwy? Twoja firma potrzebuje nazwy / sloganu / hasła? Moja oferta dotycząca projektowania wszelkich rodzajów nazw skierowana jest do firm, instytucji oraz osób indywidualnych ( np. nazwy marek, nazwy miejsc, ulic, obiektów; nowe imiona ). Oferuję również slogany firmowe i hasła reklamowe. Powiedz mi: Jak masz na imię? Jaka jest dotychczasowa nazwa Twojej firmy? I jakie masz potrzeby namingowe?
Projektowanie nazw i tworzenie sloganów oraz haseł o potencjale marketingowym i sprzedażowym.
Namingowiec PJW tworzy chwytliwe nazwy. Łatwe do zapamiętania i pasujące do marki oraz odpowiednie dla danej branży. Nazwy, które będą lubiane i będą wzbudzać szacunek. A przede wszystkim zwiększą sprzedaż, umożliwią lepsze dotarcie do konsumentów i klientów oraz pomogą utrwalić się marce w ich umysłach. Są to nazwy, które mają duży potencjał marketingowy i sprzedażowy – pomagają w pozycjonowaniu marki i przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży. Również slogany firmowe, które wspomogą kreowanie pożądanego wrażenia i wzbogacą wizerunek firmy, a także hasła dla kampanii reklamowych, które zwrócą uwagę konsumentów na dany produkt / usługę i zachęcą do dokonania zakupu.